" Cintai kekasihmu dengan sekadarnya saja, siapa tahu nantinya ia akan jadi musuhmu. dan bencilah musuhmu sekadarnya saja, siapa tahu nantinya akan jadi kekasihmu (Ali bin Abi Thalib)".
J O M ~ b a c a =)

Saturday, 18 May 2013

CAkk .. Oh ! CaKK =.='

Assalamualaikum ... Annyong !! 。◕‿◕。 


Tepat jam 9.36PM ,  ana nk bercerita sikit .. "likes bad time story" ,, hoho ..
Entah tetiba teringat pula at seorang budak kecik nii .. nama diberi " AjiM " 
budak nii .. huh ! payah la .. tapi seronok .. cute pun ye ,, nakal pun ye .. sweet pun .. not bad ^.^ laa .. 

Ana syg dia sesngat .. dah anggap mcm adik ana sendri .. sbb dari dia kecik ana dah jaga dia .. 


COMEL TAK SAYA ?? ^.^

hehe ,, ni la dia, adik Ajim .. dia nii .. suka sgt minum susu .. sehari .. lebih dari 10 kali minum susu .. yg jadi mangsa kakak dia ni la .. "cakk ! nak ucu .. nk ucuu ... " 
kalau kita lambat buat , mula la dia nak merengek .. haha ,, comel2 .. 

pernah sesekali mak ana ajar dia panggil " KAKAK " then dia mampu cakap " KAKAK " .. tapi yang pelik ye .. tetap panggil " cAKK " kenapa ea ?? hmm .. ana pun pelik ..

 cakk !!

Hah ! patut laa .. akhir ye .. ana dah dapat tahu kenapa ?? .. kalian ada tgok cerita " DUNIA EICAK " alaa , at tv3 tuu , agak yer dia minat tgok cter tuu kot .. tu yang tetap panggil cakk ... sbb dalam cerita tu , Eicak ini biasa dipanggil dengan "CaKK" oleh kawan2nya ,, >.<

Tetapi walauapa pun panggilan dia ,, yang penting dia tetap syg cakk dia ni .."cyg cakk" haha,, setiap ari, pasti dia sebut tu .. hmm,, terharu ye .. #.#

<3 I LovE u , Ajim .. <3
Nampak ye , tepat jam 10.28PM , berakhirnya coretan al-kisah ana .. terima kasih kerana sudi mengakhiri bacaan dgn kisah yg tidak seberapa ini .. Syukran ! ^.^ saranghana kalian semua .. 
Wassalam .. semoga Allah menjaga Kalian .. =)
orite ! publish now ... hehe

No comments:

Post a Comment